Höstlov! Och kärlek snack.

 Hej minna vänner. Så jag har just nu höstlov. Det är snart slut men jag försöker njuta av de sista dagarna jag har kvar. I torsdags alltså igår kom minna kusiner ner till oss. Det är så härligt att få träffa så många nära och kära igen. Känns som en evighetsen vi träffa dom även om det bara har gått några månader sen sist. Iallafall så ville jag bara skriva om lite jag har gjort och och kärlek faktist. Jag tycker vi börjar med mitt lov. 

Så kort och gått så har jag faktist inte gjord jättemycket. Jag har varit på stan med en kompis. En av minna bästa kompisar. Hon heter Lilly. Jag älskar henne. Hon är så härlig, omtänksam, rolig och alltid glad. Hon är så ärlig och säger sin åsikt och kommer alltid vara en tro vän till mig som jag alltid kan lita på. Jag har varit på min danslektion som jag gör varje vecka så inget nytt igentligen. Sen har jag shoppat lite. Jag har shoppat lite köäder och inredning på mamma. Och min favorit........ BÖCKER. Jag min moster å morbro, mamma, min mosters barn och hennes bror var och sacond hand shoppa vilket var jättekul. Vi shoppa jul saker och böker. 💓💛 Efter allt det där roliga så kom mina underbara kusiner. 

Så nu ska vi prata om kärlek💖

Jag menar inte att vi ska prata om väm man är kär i men om ni vill dela med er såå skriv gärna nere i komenarerna. Så när minna kusiner kom ner är här med oss så inser jag att man värkligen behöver kärlek. Det kanske låter jätte konstigt och det kanske är jätte konstigt för några men jag ska försöka att förklara bättre. Så jag älskar dom och kommer alltid göra. Och varje gång de åker tillbaka till stocholm så blir jag så ledsen. Jag kan till och med gråta. Även om dom finns kvar och vi kan prata via telefon så blir jag så ledsen en då. För jag älskar dom. Och detta är inte ens minn NÄRMASTE familj. Och det är det som är så underbart med kärlek. Man få längta efter att träffa dom när de kommer och hälsar på och man får planera vad man ska göra tilsmamans och ha något att se fram imot. Men då måste man oxå läta sig skällv vara ledsen när de man älskar man inte får träffa kommer tillbaka på ett tag. Så ta vara på den tid ni har med er familj och slösa inte bort den. Ni har bara en. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Frågor!!

VEM BRÖT FOTEN IGEN, JO JAG!!!

FÖRLÅT