Jag rekommenderar "Biblio"

 Idag ska jag bara rekommendera värdens bästa app!!!! 

Pga Covid-19 har de flesta biblioteken stängt men inte det här biblioteket. 

Biblio är en app där man han läsa och lyssna på böcker online helt grattis. 

Tillexempel här om dagen lyssnade jag på en dokumentär om Greta Thunberg innan jag skulle sova. 

Och det är väldigt bra ljud. 

Det är olika personer som läser upp böckerna och man kan välja vilken hastighet man vill ljusna på. 

Biblio fanns innan corona och kommer förhoppningsvis finnas efter pandemin oxå.  

Appen laddar man ner grattis och inget i appen kostar pengar. 

Man kan låna fem böcker i veckan.  

Jag rekommenderar verkligen denna appen. 

Om jag visste att den här appen fanns när jag hade hemundervisning i våras hade jag använt den mycket. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Frågor!!

VEM BRÖT FOTEN IGEN, JO JAG!!!

FÖRLÅT