Mamma, Rahim och Asma!!!!!! Heja er. Studenten her we gooooooo!!!

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș😃😃😃😃😃😃😃 

Massa emojis för att min mamma och minna bonus syskon Asma och Rahim tar examen och studenten idag!  Jag Ă€r sĂ„ glad för deras skull. 

Idag ska vi Ă€ta gott och bara festa och ha kul med familjen. Eftersom vi Ă€r mitt i en pandemi sĂ„ Ă€r vi inte mĂ„nga. Bara de nĂ€rmaste. Men jag tycker endĂ„ att det ska bli kul att liksom göra nĂ„got lite störe. Och sen Ă€r det helt gallet att det Ă€r tre examens och student firande pĂ„ en och samma gĂ„ng. Det blir ju bara roligare. 

Jag vill oxĂ„ tacka Asma, Rahim och Mamma för att ni Ă€r sĂ„ fantastiska personer och i förkĂ€nar verkligen detta. 

Men min mamma och Rahim har redan tagid examen man Asma tar studenten idag sĂ„ jag och mamma ska Ă„ka och kolla pĂ„ utspringet.  SĂ„ det kanske handalr lite extra mycket om Asma idag!!! Jag och mamma har och ska pynta mycket runt om i vĂ„rt hus och s. SkĂ€lv sĂ„ Ă€lskar jag att göra Ă„rning för fester och pynta. 

Men jag Àr oxÄ lite nÀrvös för idag. Jag vill sÄ gÀrna att allt ska bli sÄ bra men tÀck om det inte blir det och om nÄgon blir ledsen och sÄ vidare. Jag vill att alla ska vara sÄ glada som möjligt men jag kan ju inte bestÀma över menniskor kÀnslor. SÄ önska mig lycka till!

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

FrÄgor!!

VEM BRÖT FOTEN IGEN, JO JAG!!!

FÖRLÅT