Frågor!!

 Hej!!!!! 

Jag kommer att svara på era fråger varje månad eller oftare. Det bror lite på hur många fråger ni skriver. Men det är bara att skicka en fråga i komentarfälltet och då får jag din fråga. Jag sak ta med alla fråger och svara på dom i ett inlägg. Om det är jätte mycket fråger kan jag inte lova att just din fråga kommer med. Men just nu är det inte så många som läser min blogg. 

Ni får gärna skriva in förslag på vad jag ska göra i bloggen och vad jag kan skriva om. 

Och inga fråger är konstiga var bara er skällva och fråga på. Jag tycker det bara är jätte kul. 

Jag har ingen exakt tid eller dag jag kommer göra det här, men när jag har fåt in lite fråger så kommer jag göra det. 

Puss Alina! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

VEM BRÖT FOTEN IGEN, JO JAG!!!

FÖRLÅT