En helt vanlig helg:

Hej och vällkommna till min helg!!! 

Som ni kanske lästa från titeln så ska jag skriva om en helt vanlig helg för mig. 

Fredagar kvällar är nog det bästa som finns för man har en underbar familj att tillbringa helgen med. Men är tyvärr oftas oroligast för saker under helgen för jag bara är det. Det kanske låter konstigt men det är lite så jag funkar. Och det kanske är fler personer som läser den här bloggen som känner/är så och det är inget fel på er. Ni är bara begåvade.

Men jag gillar att tillbringa tid hemma ganska mycket, jag skulle säga att jag är en hemma katt. 

Men då rekomenderar jag att man ändå rör på sig lite.

När jag skrev det här inlägget så hadde jag sportlov och efter som det här himla skit viruset kommit har jag inte kunnat göra så mycket under lovet men jag har åkt pulka som en galning. Jag älssssskkkkkaaarrrr att åka pulka. Men jag gillar faktist mer sommar men nu när det ändå är vinter måste man passa på. 

Under lovet har jag varit väldigt mycket med min kompis Alice. Min kompis Alice är min allra bästa kompis och hon är faktist helt underbar. Det är för hon bara är säg skällv. Jag stör mig såååå mycket på alla tjejer som ska sminka sig och hålla på att tänka på hur det ser ut. Men då tänker jag att " NEJ det ska min sam inte jag göra" och det brukar hjälpa mig lite. 

Men man kommer alltid ha en kompis eller någon man känner till som kommer att sminka sig tidigt och så vidare (det här gäller framföralt barn). Man börde älska sin kropp tycker jag!! Man ska ändå leva med den hella livet så det är ingen idé att försöka ändra den. ÄLSKA DIN KROPP!! 

Men de dagarna som jag hatar mest är nog söndagar och måndagar. På söndagen så vet man att man måste tillö skolan och man måste gå upp tidigt och så vidare. På måndagen så vill man bra att veckan ska vara slut och att man ska ha helg igen. Men det finns inget att göra åt så det är bara att leva med det. LOL! 






Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Frågor!!

VEM BRÖT FOTEN IGEN, JO JAG!!!

FÖRLÅT